2011. május 16., hétfő

Krisztának és Parinak


A múltkori gyümölcstortából vittem be a munkahelyemre. Megígértem, hogy beírom a blogomba a receptet.
Ígéret szép szó és én most beváltom az ígéretemet.
Kétféle gyümölcstorta formám is van. Az egyik fém, a másik szilikon. A szilikonost azért szeretem jobban, mert a sütés után könnyebb elmosni, míg a fémet tovább tart teljesen tisztára suvickolni, mint a torta elkészítése.

Hozzávalók:
3 tojás
7 dkg liszt
10 dkg cukor
75 ml olaj
6 g sütőpor

A hozzávalókat egy tálba rakom és a robotgéppel először alacsony, majd amikor már egynemű vált a keverék akkor magas fokozaton 4-5 percig keverem.
Szilikonformába öntöm és  180 fokon kb. 20 percig sütöm. A formában hagyom kihűlni. Vaníliás pudingot főzök az előírás szerint. A kihűlt piskótára öntöm és pár perc múlva rárendezem a gyümölcsöket.
Ha mégis fémformában sütitek akkor, ki kell vajazni és lisztezni.
Remélem legközelebb Ti hoztok nekem kóstolót.

5 megjegyzés:

Zsuzsanna írta...

Kedves Vali, mennyi liszt jön bele? Nekem pont az ilyen kevert tészták nem mindig sikerülnek. Ki szeretném próbálni ezt a receptet, tetszik, hogy olyan pontosan megadtad a mennyiségeket!

Vali írta...

Zsuzsanna köszönöm, hogy észrevetted. Már javítottam is.

Bianka írta...

Nagyon szép sárga

Névtelen írta...

Bourbon vanília puding, eper és kis színes cukor reszelék lett a "ruhája"! Isteni finom lett, mint "majdnem" minden, amiből eddig ettem! :)

Igazi konyhatündér vagy!

Köszönöm!

PaRi

Kriszta írta...

Én csak annyit mondok, hogy Dani is megette! Ez mindent elárul:)